Дизайн

Галузь знань 02 Культура і мистецтво

Спеціальність  022 Дизайн

Освітньо-професійні програми Дизайн одягу та трикотажних виробів,
Дизайн взуття та аксесуарів

Освітньо-професійний ступінь Фаховий молодший бакалавр

Форма навчання: денна та заочна

Джерела фінансування: регіональне замовлення (бюджет) та/або за рахунок  коштів фізичних та юридичних осіб (контракт)

Термін навчання на базі 9 класу: 3 роки 10 місяців

Термін навчання на базі 11 класу: 2 роки 10 місяців

     Освітньо-професійні програми Дизайн одягу та трикотажних виробів, Дизайн взуття та аксесуарів передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців для роботи у різних сферах fashion індустрії.  Процес навчання орієнтований на формування та розвиток творчої особистості і передбачає набуття теоретичних знань та практичних навиків у проектуванні та виготовленні актуальних дизайн виробів з використанням сучасних, комп’ютерних і інформаційних технологій. Навчальним планом передбачено створення авторських колекції моделей одягу, взуття, аксесуарів які  студенти мають можливість представити професіоналам в сфері моди та виробництва на різноманітних  модних показах, фестивалях, всеукраїнських та міжнародних конкурсах молодих дизайнерів, що є важливим шляхом до ринку працевлаштування.

 

 

 

 

       Галузь знань 02 Культура і мистецтво

Спеціальність  022 Дизайн

Освітньо-професійна програма Графічний дизайн

Освітньо-професійний ступінь Фаховий молодший бакалавр

Форма навчання: денна та заочна

Джерела фінансування: регіональне замовлення (бюджет) та/або за рахунок  коштів фізичних та юридичних осіб (контракт)

Термін навчання на базі 9 класу: 3 роки 10 місяців

Термін навчання на базі 11 класу: 2 роки 10 місяців

       Освітньо-професійна програма Графічний дизайн передбачає підготовку фахівців широкого спектру діяльності і поетапно знайомить з усіма тонкощами роботи графічного дизайнера, від пошуку ідеї до втілення візуального образу. Формуванню професійних компетентностей  сприяє вивчення не тільки традиційних дисциплін мистецького напряму, а й розмаїття графічних технік, сучасних технологій. Програмою передбачено вивчення поняття айдентики, фірмового стилю, використання типографіки, підбору шрифтів та шрифтових пар, розробки концептів упаковок, поліграфічної та сувенірної продукції, розробки дизайну сайтів, зовнішніх та внутрішніх візуальних рекламних повідомлень, створення книжкових ілюстрацій та персонажів ігор. Усі теоретичні знання підкріплюються практикою з опрацюванням актуальних і унікальних брифів.