|
Методична рада
Методична рада Київського фахового коледжу прикладних наук є постійно діючим колегіальним дорадчим органом щодо координації діяльності усіх підрозділів, які забезпечують організацію освітнього процесу з питань підготовки майбутніх фахівців, удосконалення педагогічної майстерності педагогічних та науково-педагогічних працівників Коледжу.
Методична рада координує навчально-методичну роботу, визначає основні напрями методичної роботи Коледжу, сприяє впровадженню прогресивних форм і методів навчання, виконує заходи, спрямовані на удосконалення освітнього процесу і підвищення професійного рівня викладацького складу Коледжу, надає допомогу щодо організації навчальнометодичної роботи.
Метою діяльності Методичної ради є забезпечення гнучкості, оперативності науково-методичної роботи викладачів Коледжу, підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, формування професійно значущих якостей викладача, зростання їхньої професійної майстерності.
Головні завдання методичної ради:
- вдосконалення методичної роботи в Коледжі та навчально-методичного забезпечення освітнього процесу з метою організації безперервної та якісної навчальної та виховної діяльності з підготовки фахівців на рівні стандартів фахової передвищої та вищої освіти.
- визначення основних напрямів удосконалення змісту фахової передвищої та вищої освіти, організації навчального-виховного процесу з урахуванням тенденцій розвитку національної системи освіти;
- науково-методичне супроводження виконання інструктивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки України стосовно якості фахової передвищої та вищої освіти і науково-методичного забезпечення освітнього процесу;
- розробка пропозицій щодо впровадження та ефективного використання передових освітніх та інформаційних технологій;
- розробка рекомендацій щодо впровадження педагогічних технологій, методів навчання і виховання молоді, подальшого підвищення рівня педагогічної майстерності педагогічних та науково-педагогічних працівників;
- аналіз передового педагогічного досвіду та вироблення пропозицій щодо запровадження його у практику та форм поширення.
Основні функції Методичної ради:
- координація методичної роботи в Коледжі;
- визначення основних напрямів методичної роботи Коледжу на навчальний рік та контроль за їх реалізацією;
- аналіз навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін;
- контроль і координування роботи циклових комісій (кафедр) та співпраця з ними;
- розгляд та аналіз звітів циклових комісій (кафедр) про стан виконання планів роботи;
- розгляд та затвердження методичних матеріалів, що направляються на видання;
- розгляд та затвердження робочих навчальних програм дисциплін, силабусів, методичних розробок відкритих навчальних занять, матеріалів навчально-методичних комплексів дисциплін;
- розгляд питань, пов'язаних із впровадженням нових форм та методів навчання;
- вивчення, обговорення нормативних документів (законів, наказів, положень тощо), які регламентують організацію та реалізацію освітнього процесу;
- розгляд питань, пов’язаних з атестацією педагогічних та науковопедагогічних працівників Коледжу;
- розробка заходів щодо підвищення професійної майстерності викладачів та професійної адаптації викладача-початківця;
- допомога викладачам в питаннях самоосвіти;
- розгляді інших питань навчально-методичної роботи в Коледжі.
Основні напрями діяльності методичної ради:
- вибір стратегії методичної діяльності Коледжу у контексті входження закладівосвіти України до Європейського освітнього простору;
- керівництво поточною навчально-методичною роботою в Коледжі і контроль за відповідністю її показників стандартам вищої та фахової передвищої освіти;
- координація поширення обміну передовим досвідом методичної роботи у Коледжі, розвиток зовнішніх зв’язків з іншими закладами освіти, установами, сприяння підвищенню професійного рівня викладачів;
- удосконалення організаційного та методичного забезпечення навчально-виховного процесу, інтенсифікація освітнього процесу на основі впровадження сучасних методів навчання, передових освітніх та новітніх інформаційних технологій;
- забезпечення пріоритетного значення навчально-методичної роботи в системі комплексної підготовки фахових молодших бакалаврів та бакалаврів за спеціальностями Коледжу;
- здійснення координації діяльності циклових комісій (кафедр), надання організаційної та методичної допомоги головам циклових комісій (завідувачам кафедр);
- розробка рекомендацій стосовно вдосконалення навчальних планів підготовки фахових молодших бакалаврів та бакалаврів за спеціальностями та їх практичне застосування;
- координація організаційно-методичної роботи відділень (факультетів) і циклових комісій (кафедр);
- сприяння підвищенню педагогічної майстерності викладацького складу Коледжу, організація психолого-педагогічного та методичного навчання молодих викладачів;
- надання консультативної допомоги відділенням (факультетам) і цикловим комісіям (кафедрам) з питань планування і організації навчальнометодичної роботи;
- розробка рекомендацій щодо створення засобів діагностики якості підготовки фахівців: комплексних контрольних робіт, тестів як поточного, так і підсумкового контролю якості навчання з відповідних спеціальностей;
- розробка рекомендацій щодо організації самостійної та індивідуальної роботи студентів, критеріїв оцінювання навчальної діяльності студентів;
- вивчення та розповсюдження досвіду професійної підготовки фахівців у вітчизняних та зарубіжних освітніх закладах;
- надання допомоги у методичному забезпеченні навчальних дисциплін, що викладаються в Коледжі;
- участь у плануванні, організації і проведенні навчально-методичних конференцій, семінарів і нарад з обговорення досвіду навчально-методичної роботи, ефективних технологій навчання, методів контролю знань студентів, перспективних форм освітньої діяльності з впровадження передових освітніх досягнень в навчальний процес;
- організація та проведення заходів Коледжу відповідно до плану роботи.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ В КИЇВСЬКОМУ ФАХОВОМУ КОЛЕДЖІ ПРИКЛАДНИХ НАУК
|
|