Інші структурні підрозділи
Бухгалтерія
Контактний телефон (факс): (044) 529-01-62
Головний бухгалтер - Муртазаєв Ісмаіл Алійович
_____________________________________________________________________
Заступник директора з адміністративно-господарської діяльності
|
Притченко Павло Григорович
Заступник керівника штабу Цивільної оборони
Викладач дисципліни: «Захист Вітчизни»
|
ЗВІТИ ПРО ОСНОВНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ЗА 2019 РІК
Місія
Заступник директора з адміністративно-господарської роботи:
Керує господарською діяльністю установи.
Приймає матеріальні цінності, майно, меблі, інвентар і забезпечує їх використання та зберігання в порядку, встановленому законодавством.
Здійснює поточний контроль за технічним, санітарним станом приміщень та інших споруд, території, відповідно вимог, норм і правил безпеки життєдіяльності.
Контролює витрати електроенергії, води, тепла, мийних засобів.
Організовує і контролює роботу обслуговуючого персоналу, веде облік робочого часу даної категорії працівників.
Організовує ремонт приміщень, меблів, інвентарю тощо.
Відповідає за протипожежну безпеку, стежить за справністю засобів пожежогасіння.
Керує роботою з благоустрою, озеленення й прибирання території.
Забезпечує дотримання вимог охорони праці та інструктажів з даного питання.
Вчасно проходить медичний огляд.
Бере участь у проведенні ремонту.
Забезпечує безпечні умови життєдіяльності студентів, необхідні для навчання та проживання в гуртожитку.
Складає і надає на затвердження директору коледжу плани капремонтів, кошторисно-фінансових розрахунків, згідно фінансування.
Організовує технагляд за виконанням робіт і контроль за своєчасним надходженням засобів фінансування для ремонту.
Керує капітальним та поточним ремонтом.
Надає установлену звітність відповідним організаціям.
Забезпечує придбання ремонтно-будівельних та господарських матеріалів, меблів, інвентарю, білизни, спецодягу та санітарно-гігієнічні засоби.
Забезпечує порядок та необхідні санітарно-гігієнічні вимоги в навчальному корпусі та гуртожитках.
Забезпечує наявність в належному становищі будівлі коледжу та гуртожитків.
Забезпечує підтримання нормальної температури та освітлення в навчальних кабінетах, лабораторіях, гуртожитках, адміністративних і підсобних приміщеннях.
Заступнику директора з адміністративно-господарської роботи підпорядковуються зав. господарством, зав. складом, коменданти, агент з постачання, водій та фахівці (по нагляду за спорудами , відповідальний за комунальні показники).
Особлива увага у закладі освіти приділяється заходам щодо запобіганням нещасним випадкам. Під час прийняття на роботу і в процесі роботи працівники проходять інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності та пожежної безпеки з відповідним записом у журналі реєстрації інструктажів. Зі студентами Коледжу під час освітнього процесу проводяться інструктажі з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності.
Згідно зі статтею 17 Закону України «Про охорону праці» та статтею 169 Кодексу Законів про Працю працівники закладу освіти проходять періодичний медичний огляд.
З метою забезпечення пожежної безпеки в Коледжі розробляються і затверджуються відповідні інструкції та інші нормативні акти; проводяться інструктажі з пожежної безпеки з усіма працівниками Коледжу на робочому місці та студентами при поселенні в студентський гуртожиток з реєстрацією у відповідному журналі; проводиться інвентаризація вогнегасників з реєстрацією у журналі обліку та їх технічне обслуговування.
Організація цивільного захисту в Коледжі здійснюється у відповідності до Кодексу цивільного захисту України і спрямована на забезпечення готовності до дій при загрозі та виникненні надзвичайних ситуацій техногенного, природного, соціального та воєнного характеру, можливих терористичних проявів з метою стійкого управління закладом освіти.
В Коледжі проводяться заняття з питань цивільного захисту, охорони праці, безпеки життєдіяльності і пожежної безпеки.
Місія
Первинна організація профспілки- це добровільне об'єднання
членів профспілки, які, як правило, працюють в одній установі, організації незалежно від форми власності і виду господарювання або у фізичної особи, яка використовує найману працю, або забезпечують себе роботою самостійно, або навчаються в одному навчальному закладі (п. 2 ч.1 ст. 1 Закону України
«Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»).
Мета створення - здійснення представництва та захисту трудових, соціально-економічних прав та інтересів членів профспілки.
Виборний орган первинної профспілкової організації в установі :
- укладає та контролює виконання
колективного договору, звітує про його виконання на загальних зборах
трудового колективу, звертається з вимогою до відповідних органів про притягнення до відповідальності посадових осіб за невиконання умов колективного договору;
- разом з роботодавцем вирішує питання запровадження, перегляду та змін норм праці;
- разом з роботодавцем вирішує питання оплати праці працівників установи, форм і систем
оплати праці, розцінок, тарифних сіток, схем посадових окладів, умов запровадження та розмірів надбавок, доплат, премій, винагород та інших заохочувальних, компенсаційних виплат;
- разом з роботодавцем вирішує
питання робочого часу і часу відпочинку, погоджує графіки змінності та надання відпусток, запровадження підсумованого обліку робочого часу, дає дозвіл на проведення
надурочних робіт, робіт у вихідні дні тощо;
- разом з роботодавцем вирішує питання соціального розвитку установи, поліпшення умов праці, матеріально-побутового, медичного обслуговування працівників;
- бере участь у вирішенні соціально-економічних питань, визначенні та затвердженні переліку і порядку надання працівникам соціальних пільг;
- бере участь у розробці правил внутрішнього трудового розпорядку установи;
- представляє інтереси працівників за їх дорученням при розгляді трудових індивідуальних спорів та у колективному трудовому спорі, сприяє його вирішенню;
- приймає рішення про вимогу до роботодавця розірвати трудовий договір (контракт) з керівником підприємства, установи, якщо він порушує цей Закон, законодавство про працю, ухиляється від участі у переговорах щодо укладення або зміни колективного договору, не виконує зобов'язань за колективним договором, допускає інші порушення законодавства про колективні договори;
- дає згоду або відмовляє у дачі згоди на
розірвання трудового договору з ініціативи роботодавця з працівником, який є
членом діючої на підприємстві, в установі, організації профспілки, у випадках, передбачених законом;
- бере участь у розслідуванні
нещасних випадків, професійних захворювань і аварій, роботі комісії з питань охорони праці;
- здійснює громадський контроль за виконанням роботодавцем законодавства про працю та про охорону праці, за забезпеченням в установі організації безпечних та нешкідливих умов праці, виробничої санітарії, правильним застосуванням установлених умов оплати праці, вимагає усунення виявлених недоліків;
- здійснює контроль за підготовкою та поданням роботодавцем документів, необхідних для призначення пенсій працівникам і членам їх сімей;
- здійснює контроль за наданням пенсіонерам та особам з інвалідністю, які до виходу на пенсію працювали в установі, права користування нарівні з його працівниками наявними можливостями щодо медичного обслуговування, забезпечення житлом, путівками до оздоровчих і профілактичних закладів та іншими соціальними послугами і пільгами згідно із статутом установи або організації та колективним договором;
- представляє інтереси застрахованих осіб у комісії із соціального страхування, направляє працівників на умовах, передбачених колективним договором або угодою, до санаторіїв, профілакторіїв і будинків відпочинку, туристичних комплексів, баз та оздоровчих закладів, перевіряє організацію медичного обслуговування працівників та членів їх сімей;
- разом із роботодавцем, відповідно до
колективного договору, визначає розмір коштів, що будуть спрямовані на будівництво, реконструкцію, утримання житла, здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, розподіляє у встановленому законодавством порядку жилу площу в будинках, збудованих за кошти або за участю підприємства, установи, організації, а також ту жилу площу, яка надається роботодавцеві у розпорядження в інших будинках, контролює житлово-побутове обслуговування працівників.
_____________________________________________________________________
Ресурсний центр
Контактний телефон: 528-81-52
Основними завданнями кадрової служби є здійснення кадрового забезпечення діяльності Коледжу.
У своїй роботі кадрова служба керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства освіти і науки України, наказами та розпорядженнями Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) Департаменту освіти і науки, наказами директора Коледжу, Статутом та правилами внутрішнього трудового розпорядку Коледжу, Положенням про відділ кадрів Коледжу. У питаннях організації і застосування методики проведення кадрової роботи відділ кадрів керується також відповідними рекомендаціями міністерств та відділів.
Для виконання основних завдань кадрова служба:
- веде встановлену звітно – облікову документацію, готує та подає державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад працівників Коледжу;
- готує проекти кадрових наказів та готує їх на розгляд директору. Підписані директором накази доводить до відома працівників, яких вони стосуються під підпис;
- обчислює стаж роботи для оплати листків непрацездатності, призначення працівникам надбавок (доплат), надання відпусток, складає графік відпусток працівників;
- веде, облікує та зберігає трудові книжки працівників, особові справи працівників та студентів, оформляє та видає довідки (у межах своєї компетенції), оформляє листки непрацездатності, веде облік кадрових наказів директора;
- розглядає матеріали та готує документи для заохочення та нагородження працівників, організовує ведення табельного обліку працівників, аналізує причини плинності кадрів, прогулів та інших порушень трудової дисципліни, готує пропозиції щодо усунення виявлених недоліків;
- у межах своєї компетенції бере участь у розробці структури та штатного розпису, контролює розроблення посадових інструкцій у структурних підрозділах;
- співпрацює із центром зайнятості у випадках, передбачених законодавством та проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю;
- виконує усні та письмові доручення директора з питань, що належать до його компетенції.
|
Васюк Олена Іванівна
Старший інспектор з кадрів, спеціаліст
Закінчила Хмельницький національний університет у 2018 році за спеціальністю «Магістр економіки».
|
|
Кліщук Марина Сергіївна
Інспектор з кадрів, спеціаліст
Закінчила Київський національний університет технології та дизайну 2020 році за спеціальністю «бакалавр фінансів, банківської справи та страхування».
|
_____________________________________________________________________
Центр ЄДЕБО
Єдина державна електронна база з питань освіти представляє собою інтегровану інформаційно-телекомунікаційну систему, технічні засоби якої перебувають в межах території України, складається з комплексу автоматизованих робочих місць, об’єднаних в єдину інформаційну систему засобами зв’язку з використанням технології віддаленого доступу, має підключення до мереж зв’язку загального користування з розмежуванням прав доступу, забезпечує захист від порушень цілісності інформації, забезпечує різні рівні доступності відкритої інформації та інформації з обмеженим доступом, вимога щодо захисту якої встановлена законом.
Розпорядником Єдиної бази та володільцем її відомостей та даних є МОН.
Єдина база включає:
Головним призначенням ЄДЕБО є забезпечення фізичних та юридичних осіб інформацією в галузі освіти.
ЄДЕБО функціонує з метою забезпечення:
1) електронного ліцензування освітньої діяльності, органом ліцензування яких є розпорядник ЄДЕБО, відповідно до ліцензійних умов на провадження освітньої діяльності, затверджених у встановленому законодавством порядку;
2) акредитації освітніх програм, спеціальностей, напрямів підготовки у встановленому законодавством порядку;
3) супроводження прийому на навчання до закладів освіти у порядку, встановленому законодавством;
4) інформування громадськості про перебіг вступних кампаній до закладів освіти через веб-сайт ЄДЕБО та відкриті інформаційні системи;
5) перевірки достовірності документів про освіту (наукові ступені і вчені звання), студентських (учнівських) квитків державного зразка;
6) формування статистичних звітів у сферах професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої та післядипломної освіти;
7) інших потреб у галузі освіти, визначених законодавством.
_____________________________________________________________________
Штаб Цивільної оборони
Штабом цивільної оборони систематично проводяться з працівниками формувань та персоналом Коледжу об’єктові тренування з цивільного захисту.
Метою тренувань є:
- перевірка реальності плануючих документів Комісії з питань надзвичайних ситуацій, командирів формувань цивільного захисту та комісії з евакуації;
- надання практичної допомоги органам управління, керівникам цивільного захисту, командирам формувань цивільного захисту та членам комісії з питань надзвичайних ситуацій, комісії з евакуації в організації робіт з локалізації та ліквідації наслідків аварії, пожежі, стихійного лиха;
- надання практичних навичок командирам та працівників формувань у діях за призначенням;
- проведення тренування з евакуації персоналу та студентів закладу освіти згідно Плану евакуації;
- перевірка готовності формувань цивільного захисту до дій в умовах надзвичайної ситуації.
До складу Штабу цивільної оборони входять:
- Керівник тренувань - директор Ганна Щуцька;
- заступник керівника тренувань – заступник директора Павло Притченко;
- помічники керівника тренувань - інструктор з протипожежної профілактики Анатолій Охріменко;
- інженер комп’ютерних систем ІІ категорії Дмитро Малюшицький.
До складу штабу керівництва тренуванням входять:
- начальник штабу керівництва тренувань - інженер з охорони праці Сергій Манюгін;
- заступник начальника штабу - помічник директора з кадрової роботи Марина Савенко;
- помічник начальника штабу з методичних питань – майстер виробничого Навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності міста Києва Василь Ященко
До проведення тренування залучаються:
- комісія з питань надзвичайних ситуацій у складі: заступник директора з навчально-виховної роботи Олександр Мостіпан; інструктор з протипожежної профілактики Анатолій Охріменко; секретар комісії – старший інспектор з кадрів Олена Васюк; члени комісії – Дмитро Малющицький, Ольга Шуляківська, Ірина Троценко;
- комісія з евакуації у складі: заступник директора з навчально-методичної роботи Юрій Щербань; провідний фахівець підрозділу сприяння працевлаштування випускників Вікторія Коваль; методист Тетяна Пономаренко; члени комісії – Любов Шопоняк, Олена Гузєва, Марина Сніцар;
- командири і працівники формувань цивільного захисту: відділення пожежогасіння (командир інструктор з протипожежної профілактики Анатолій Охріменко); санітарний пост (командир інженер-програміст ЄДЕБО Марина Кліщук); рятувальна ланка (командир завідувач відділення бізнесу Анна Сокол, працівники ланки Наталія Прокопенко, Наталія Давиденко, Марина Кліщук); ланка оповіщення (командир ланки сторож Михайло Ясінський, працівники ланки Микола Овдієнко, Євген Ролько).
_____________________________________________________________________
Інженерна служба
Інженер з охорони праці та забезпечення життєдіяльності
|
Манюгін Сергій Олексійович
Викладач дисципліни «Захист Вітчизни»
Член тендерного комітету
|
Місія:
Здійснює контроль за додержанням у підрозділах коледжу чинного законодавства, Правил, стандартів, норм положень та інструкцій з охорони праці, виробничої санітарії та пожежної безпеки.
Щоквартально перевіряє технічний стан устаткування, визначає його відповідність вимогам безпечного ведення робіт, у разі потреби за встановленим порядком вживає заходів щодо припинення його експлуатації.
Проводить вступний, інструктаж із техніки безпеки, охорони праці та пожежної безпеки з працівниками та студентами коледжу.
Щоквартально перевіряє стан протипожежної безпеки та санітарно-гігієнічні умови в гуртожитках коледжу.
Веде книги обліку проведення вступних інструктажів з охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки студентам та співробітниками коледжу.
Розробляє перспективні та поточні плани роботи коледжу по створенню безпечних та нешкідливих умов праці.
Бере участь у розслідуванні нещасних випадків, профзахворювань і аварій; виконання заходів, наказів, розпоряджень із питань охорони праці, а також заходів по ліквідації причин нещасних випадків, професійних захворювань та аварій, які визначені в актах розслідування.
Контролює виконання приписів органів державного контролю з охорони праці, відповідність нормативним актам машин механізмів, обладнання, технологічних процесів, засобів проти аварійного, колективного й індивідуального захисту працюючих, наявність технологічної документації на робочому місці.
Інструктор з протипожежної профілактики
Охріменко Анатолій Костянтинович
Місія:
- планування пожежно-профілактичної роботи в Коледжі та гуртожитку.
- аналіз стану пожежної безпеки об'єктів (територій, будинків, споруджень, приміщень, складів, транспортних засобів) технологічного устаткування.
- розробкаорганізаційних і технічних заходів, спрямованих на посилення протипожежного захисту і попередження пожеж.
- проведення пожежно-технічного обстеження об'єктів.
- розробка інструкції з пожежної безпеки в цілому в Коледжі та гуртожитку.
- забезпечення проведення протипожежних заходів.
- перевіряє виконання персоналом закладу положень Інструкції з пожежної безпеки.
- повідомляє в пожежну охорону про виниклі пожежі, несправності наявних систем і засобів протипожежного захисту, про зміну стану доріг і проїздів.
- керує діями працівників при пожежі (організує евакуацію людей, дає вказівки по аварійній зупинці технологічного устаткування, відключенню вентиляції й електроустаткування, організує застосування засобів пожежогасіння).
- сприяє державним інспекторам по пожежному нагляду при проведенні перевірок в закладі та гуртожитку, дає пояснення, висловлює свої зауваження по діях інспекторів і оформленню документів.
Сектор будівництва, ремонту та сервісу
Хоптинський Олександр Антонович
Робітник по комплексному ремонту будівлі
Сектор компʹютерного забезпечення
Малюшицький Дмитро Анатолійович
Місія:
- адміністрування мережі, установка і обслуговування Windows Server, Windows XP- Windows 10, установка ПО, робота і печатку із графічних, інженерних і офісних програм, макетування, підготовка макетів до друку.
- забезпеченняя механізованої й автоматизованої обробки інформації.
- проектуванняя систем обробки даних і систем математичного забезпечення машини.
- виконує підготовчі операції, зв'язані зі здійсненням обчислювального процесу, веде спостереження за роботою машин.
- складає прості схеми технологічного процесу обробки інформації, алгоритми рішення задач, схеми комутації, макети, робочі інструкції і необхідні пояснення до них.
- розробляє програми рішення простих задач, проводить їх налагодження й експериментальну перевірку окремих етапів робіт.
- виконує роботу по підготовці технічних носіїв інформації, що забезпечують автоматичне введення даних в обчислювальну машину, по нагромадженню і систематизації показників нормативного і довідкового фонду, розробці форм вихідних документів, внесенню необхідних змін і своєчасному коректуванню робочих програм.
- бере участь у виконанні різних операцій технологічного процесу обробки інформації (прийом і контроль вхідної інформації, підготовка вихідних даних, обробка інформації, випуск вихідної документації і передача її замовнику).
- веде облік використання машинного часу, обсягів виконаних робіт.
- виконує окремі службові доручення свого безпосереднього керівника.
Сектор логістики
Супрун Олександр Сергійович
Місія:
Забезпечує утримання автотранспорту в справному технічному стані, своєчасно проводить технічні огляди (ТО).
Здійснює попередній огляд автотранспортного засобу перед кожним виїздом.
Дотримується Правил дорожнього руху, вимог щодо експлуатації автотранспорту.
Звітує за використанні паливно-мастильні матеріали.
Ефективно і економно використовує паливно-мастильні матеріали.
Здійснює доставку, завантаження - вивантаження вантажів в максимально короткий термін, використовуючи для цього оптимальний маршрут переміщення.
Своєчасно повідомляє про:
- вимушені затримки;
- невірно оформлені накладні;
- необхідність проведення ремонтних робіт, вартість і тривалість цих робіт;
- зауваження клієнтів стосовно завантаження-розвантаження товару.
Повідомляє керівництво про перешкоди, які виникають при виконанні своїх безпосередніх обов’язків.
Несе колективну матеріальну відповідальність за завантажуванні будівельно-оздоблювальні, інші товарно-матеріальні цінності та матеріали.
Пред’являє на вимогу охорони документи необхідні для перевірки правильності завантаження товарів.
Здійснює паркування автонавантажувача у визначеному місті і в належному вигляді.
Сектор охорони та безпеки
Богомаз Олександр Васильович
Ролько Євген Вадимович
Овдієнко Микола Сергійович
Охорона