Відкритий показ

Автор: admin від 18-06-2015, 07:48

День відкритих дверей

 

12 червня Київський коледж легкої промисловості гостинно  запросив випускників, батьків та всіх бажаючих на День відкритих дверей, в рамках якого відбувся підсумковий  показ творчих робіт студентів-дизайнерів

 

З вітальним словом до гостей звернулася директор Коледжу Ганна Щуцька. Вона відзначила, що співробітники Коледжу раді бачити всіх в стінах нашої almamater та виказала впевненість, що всі, хто вперше завітав до нас сьогодні, вже у вересні приєднаються до нашої дружної студентської родини!

 

В цьому році наш заклад відзначає ювілей. Це 85 років історії та славних традицій Коледжу. Цей День відкритих дверей проводиться у поєднанні з показом дипломних колекцій і присвячений 85-річчю Коледжу. Ганна Щуцька запропонувала подивитись та оцінити 29 колекцій молодих творців, які є симбіозом творчої роботи студентів і викладачів, а після показу запросила до консультацій щодо навчання та умов вступу.

 

Завідувач відділення дизайну Наталя Прокопенко у своїй промові зауважила, що наші студенти-дизайнери прагнуть творити красу, власне ім'я. Вони творять не тільки взуття та одяг – вони створюють цілісний образ.

 

Далі, в якості практичного підтвердження усіх почутих слів, було продемонстровано колекції одягу та взуття від наших студентів. А розпочалася програма колекцією взуття «Сонечко» Н.Давиденко.

 

В колекції студентки Г. Приходько «Побратими» визначальною стала ідея братнього ставлення один до одного. У моделях взуття відображено символи, орнаменти, колористику, вишивку, конструктивні та декоративні елементи українського народного костюму через призму останніх подій в Україні.

 

Своїй колекції Д. Кандиба дала назву «Чорно-біла трилогія», адже в житті поруч з чорним зажди крокує біле.

  

Колекції одягу були представлені у 3 основних номінаціях–Pret-a-Porte, авангард та етно.

  

  

  

Головне призначення одягу – функціональність. Саме це стало вихідним принципом в розробці колекції Д. Радіонова «Work&walk». В такому вбранні зручно і працювати, і проводити вільний час.

 

  

Колекції в авангардному стилі були представлені талановитими дизайнерами В. Василик «SOS_U235», А. Бай «Мій герой», О.Федюшкіною «Відлуння свинцевих громовиць». Це драматичні та філософські колекції. Студенти відтворили образи героїв нашого непростого часу. Колекції створені під впливом аномалій, складнощів та суперечностей нашого часу та порушують одвічні теми: життя та смерть, мир та війна. Автори возвеличують людську мужність, відвагу, героїзм, безкомпромісність, готовність йти до кінця.

  

  

  

 

В колекціях етнічного направлення студенти шанують і розвивають традиції. У розроблених колекціях зібрані найбільш впізнавані елементи традиційного українського вбрання. Студенти влучно поєднали етнічні мотиви з тенденціями сучасної моди. Всі представлені колекції виглядали доволі стильними та сучасними. Це колекції  Є. Мезько «Рідні мотиви», Н. Колодій «Пастораль»,  де простежуються картинки колоритногоукраїнського побуту.А. Міненко присвятила колекцією  відомому на весь світ Петриківському розпису, А. Шарамкова  вирішила зміксувати українські елементи з шотландськими і назвала свою роботу «Тартан». Шквал овацій визвала робота Д.Терещенко «Завжди в моді», коли  разом з дорослими на подіумі з'явилися діти в етнічному одязі. Також глядачі відмітили роботи О.Дорошенко «Сокальські мотиви», В. Гусєвої «Мандрівка», яка в своїй роботі запросила всіх у мандрівку по мальовничих місцях України.

 

 

 

 

  

Із задоволенням глядачі подивилися веселу весняну колекцію у стилі 50-тих років минулого сторіччя під назвою «В стилі рокабаллі».

  

  

В кінці показу І.Вінтоняк  продемонструвала колекцію «Ангели натхнення», лейб-мотивом якої  є оптимізм, надія на майбутнє, відродження України.

  

  

Після показу присутні ознайомились з історією Коледжу, його традиціями, дізналися про переваги навчання саме у нашому закладі,усвідомили, як цікаво навчаються, працюють та живуть сучасні студенти Коледжу. Усі присутні мали змогу переглянути презентаційний фільм про навчальний заклад, інформаційні тематичні стенди, оглянути матеріально-технічну базу, зокрема навчальні аудиторії, майстерні, гуртожиток, кафе, отримати рекламні буклети.

 

 

Коментарі:

Залишити коментар