|
Викладачі і студенти KCAS взяли участь в онлайн-семінарі “Аналіз прозових творів”
Автор: admin від Учора, 10:32
Викладачі і студенти KCAS взяли участь в онлайн-семінарі “Аналіз прозових творів”
23 квітня 2025 року студенти та викладачі Київського фахового коледжу прикладних наук стали учасниками семінару “Аналіз прозових творів”. Подія була організована Методичним об’єднанням профкомів. Студентка першого курсу групи М-2-24 Бережна Олена виступила з доповіддю на тему “Інноваційний підхід: візуалізація та аналіз творів цифровими інструментами”. Науковим керівником при підготовці доповіді виступила викладачка гуманітарних дисциплін Момот Ольга. Ініціювала проведення семінару голова студентського профспілкового комітету Марина Коломієць.
У своїй презентації Бережна Олена продемонструвала, як сучасні цифрові інструменти на кшталт Canva чи chatGPT можуть бути ефективно застосовані для глибшого розуміння художнього твору. На прикладі роману Івана Багряного “Тигролови” студентка не лише проаналізувала композицію, символіку та образи, а й презентувала інфографіку, ментальні карти, відеоплакат героя та комікс-сцену втечі головного героя з потяга-дракона.
KCAS Teachers and Students Participate in Online Seminar “Analysis of Prose Works”
On April 23, 2025, students and teachers of Kyiv College of Applied Sciences participated in the “Analysis of Prose Works” seminar. The event was organized by the Methodological Association of Unions. First-year student of M-2-24 group Berezhna Olena presented a report on the topic “Innovative Approach: Visualization and Analysis of Works with Digital Tools”. The scientific supervisor in preparing the report was humanities teacher Momot Olha. The seminar was initiated by the head of the student union committee, Marina Kolomiyets. In her presentation, Berezhna Olena demonstrated how modern digital tools such as Canva or chatGPT can be effectively used for a deeper understanding of a work of art. Using Ivan Bahryany's novel "Tiger Trappers" as an example, the student not only analyzed the composition, symbolism, and imagery, but also presented infographics, mind maps, a video poster of the hero, and a comic-scene of the main character's escape from the dragon train. Коментарі:Залишити коментар |