|
Навчання зі стратегічного маркетингу у Львові
Автор: admin від 29-03-2024, 15:32
Навчання зі стратегічного маркетингу у Львові
З 27 до 29 березня 2024 року фахівці Київського фахового коледжу прикладних наук взяли участь у триденному навчанні зі стратегічного маркетингу за програмою «Inconnect camp: школа проінноваційних компетенцій».
Навчання стало результатом перемоги спільного проєкту Коледжу та ГО Ukrainian Fashion Cluster у Конкурсі з посилення співпраці між бізнесом та провайдерами профтехосвіти InConnect від ГО «Центр професійної підготовки та особистісного росту “МЕНТОР”». Конкурс проходить у межах програми «Професійна освіта в Україні/Skills4Recovery», яка реалізується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини. Організатори отримали 31 заявку на участь від провайдерів ПТО з Вінницької, Дніпропетровської, Київської, Львівської, Полтавської та Чернівецької областей. За результатами оцінювання експертами Директорату професійної освіти МОН України, Державного центру зайнятості та ГО «Центр “МЕНТОР”» було відібрано 6 найкращих ініціатив, серед яких – проєкт КФКПН та ГО Ukrainian Fashion Cluster «Курси перекваліфікації для незахищених верств населення у легкій промисловості». Основною ідеєю проєкту Коледжу та ГО є розробка та впровадження короткострокової програми перекваліфікації для незахищених верств населення (ВПО, ветеранів війни, осіб з інвалідністю внаслідок військових дій), які потребують професійної реабілітації. У процесі реалізації ідеї планується використати методику дуальної освіти та запровадити практичну підготовку на провідних підприємствах галузі легкої промисловості. Команди-переможці були запрошені на навчання зі стратегічного маркетингу та впровадження індивідуальних проєктів, яке стартувало у Львові 27 березня. У складі команди Коледжу - завідувачка відділення технологій Оксана Сахно та завідувачка навчально-виробничої практики Надія Фадєева, які разом із партнерами з ГО упродовж 3-х днів опановували нові знання й технології зі сфери стратегічного маркетингу та ефективного управління проєктами, які допоможуть розробити ефективний план для просування обраної ініціативи. Учасники навчання отримали оргтехніку, мінібібліотеку, можливість участі у додаткових індивідуальних тренінгах/семінарах і менторський супровід до моменту впровадження своїх ідей. Наразі команди-переможці доопрацьовують індивідуальні проєкти та готуються до презентації на звітній конференції наприкінці травня 2024 року.
Дякуємо організаторам за своєчасну ініціативу та можливість розвивати економіку України за допомогою дієвих колаборацій бізнесу та профтехосвіти!
Більше інформації за посиланнями: #metaskill4tclf #TCLF #textile #clothing #leather #footwear #VET #HE #skills #upskilling #reskilling #MOOCs #digitalfashion #strategy #UKRLEGPROM #KCAS #LUNVU #EURATEX #APPICCAPS #COTANCE
Матеріал підготувала Юлія БОНДАР.
Коментарі:Залишити коментар |