|
Design Living Tendency
Автор: admin від 27-10-2023, 10:02
Design Living Tendency
З 25 по 27 жовтня спільнота Київського фахового коледжу прикладних наук взяла участь у Design Living Tendency – найбільшій в Україні торговельній виставці новітніх тенденцій в інтер’єрі.
Кожної осені виставка збирає представників провідних українських і зарубіжних компаній з метою презентації нових колекцій, інноваційних рішень і трендів. За роки існування виставкова подія розширилася до масштабного й професійно організованого B2B-заходу, який демонструє актуальні алгоритми просування бізнесу та маркетингові стратегії, сприяє пошуку ділових контактів і укладанню вигідних контрактів з ключовими гравцями інтер’єрного ринку. Київський фаховий коледж прикладних наук щосезону долучався до події як відвідувач і активний учасник бізнес-програми, а цьогоріч вперше презентував власний стенд із студентсько-викладацькими напрацюваннями в галузі дизайну інтер’єру. На локації Коледжу були представлені взірці кутюрної вишивки та вироби бренду MARVA, засновницею якого є голова циклової комісії дизайну Марія Івасенко. На майданчику КФКПН проходила насичена програма просвітницьких заходів, зокрема воркшоп «Використання вишивки в сучасному декоруванні» та майстер-клас із художнього розпису текстилю «Вишукані традиції». Заходи провели студенти разом із провідними фахівцями відділень дизайну і технологій Катериною Савіною, Наталією Афанасьєвою, Поліною Федотовою та Наталією Сушко. Виставковий простір традиційно відвідали студенти Коледжу всіх спеціальностей разом із викладачами та майстрами виробничого навчання з метою вивчення глобальної бізнесової платформи, яка демонструє не тільки продукти, але й можливості та ідеї. Спільнота Коледжу не обмежилася презентацією виробів на власній локації, але й взяла участь у оформленні експозиції військових та благодійному заході, який був спрямований на збір коштів для потреб Третьої окремої штурмової бригади. На стенді військових фахівці відділення технологій представили розробки спеціального військового одягу, а дизайнери підготували картини національно-патріотичного спрямування. Творчі студентські роботи стали лотами аукціону поряд із воєнними трофеями, а студенти-волонтери відділення бізнесу забезпечили організаційну підтримку та допомогу в зборі коштів. Колектив Коледжу на чолі з директоркою Ганною Щуцькою долучився до благодійного аукціону та придбав декілька експонатів – військових атрибутів і трофейних речей, які дійшли до учасників заходу з найгарячіших точок фронту. Design Living Tendency, як завжди, стала однією з найцікавіших осінніх подій, яка об‘єднала бізнес, мистецтво, освіту й соціально значущі проєкти, а також стала унікальним місцем для набуття нового досвіду та розвитку креативних ідей.
Матеріал підготувала Юлія БОНДАР.
Коментарі:Залишити коментар |