|
Науково-практичний семінар
Автор: admin від 20-05-2022, 18:08
Науково-практичний семінар 20 травня 2022 року Ірина Сколотова, перекладач-дактилолог Київського фахового коледжу прикладних наук, взяла участь у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Досвід дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху (організаційно-ресурсне забезпечення в умовах воєнного часу)». Семінар проходив у День перекладача жестової мови і напередодні Дня науки у форматі онлайн-марафону. Організатором заходу був Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (відділ навчання жестової мови та експериментальні заклади спеціальної освіти). Захід був присвячений вивченню сучасного досвіду дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху,з’ясуванню організаційно-ресурсного забезпечення в умовах воєнного часу. Учасниками семінару стали досвідчені науковці, перекладачі української жестової мови, представники депутатського корпусу та громадських організацій. Робота проходила за 5 секціями. Ірина Сколотова виступила в секції «Ефективність дистанційного навчання у компетентнісному зростанні фахівців» з доповіддю «Досвід з дистанційного навчання студентів: очима фахівця». Під час виступу доповідачка розкрила особливості проведення занять у дистанційному форматі в умовах пандемії та під час воєнного часу, охарактеризувала роботу з різними додатками та платформами ( GoogleMeet, Moodle, Zoom, Skype, GoogleClassroom, WhatSapp), виокремила найбільш актуальні та зручні сервіси.
У рамках семінару було презентовано просвітницький відеоролик «Інформація про правила безпеки» з перекладом українською жестовою мовою від Ірини Сколотової. Відеоматеріал у доступному форматі демонструє основні правила поведінки дитини в небезпечній ситуації, зокрема у випадку виявлення вибухових пристроїв. Цей проєкт наразі є дуже своєчасним і корисним, адже він відкриває доступ до важливої інформації абсолютно для всіх громадян.
Науково-практичний семінар пройшов дуже продуктивно, сприяв обміну досвідом у галузі здійснення дистанційного навчання осіб з порушеннями слуху, спрямував освітян на пошуки нових дієвих ресурсів для реалізації освітнього процесу в умовах воєнного часу.
Коментарі:Залишити коментар |