Науково-практичний семінар

Автор: admin від 20-05-2022, 18:08

Науково-практичний семінар

20 травня 2022 року Ірина Сколотова, перекладач-дактилолог Київського фахового коледжу прикладних наук, взяла участь  у Всеукраїнському науково-практичному семінарі «Досвід дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху (організаційно-ресурсне забезпечення в умовах воєнного часу)».

Семінар проходив у День перекладача жестової мови і напередодні Дня науки у форматі онлайн-марафону. Організатором заходу був Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України (відділ навчання жестової мови та експериментальні заклади спеціальної освіти). Захід був присвячений вивченню сучасного досвіду дистанційного навчання учнів з порушеннями слуху,з’ясуванню організаційно-ресурсного забезпечення в умовах воєнного часу. Учасниками семінару стали досвідчені науковці, перекладачі української жестової мови, представники депутатського корпусу та громадських організацій. Робота проходила за 5 секціями. Ірина Сколотова виступила в секції «Ефективність дистанційного навчання у компетентнісному зростанні фахівців» з доповіддю «Досвід з дистанційного навчання студентів: очима фахівця».  Під час виступу доповідачка розкрила особливості проведення занять у дистанційному форматі в умовах пандемії та під час воєнного часу, охарактеризувала роботу з різними додатками та  платформами ( GoogleMeet, Moodle, Zoom, Skype, GoogleClassroom, WhatSapp), виокремила найбільш актуальні та зручні сервіси.

Науково-практичний семінар

 

У рамках семінару було презентовано просвітницький відеоролик «Інформація про правила безпеки» з перекладом українською жестовою мовою від Ірини Сколотової. Відеоматеріал у доступному форматі демонструє основні правила поведінки дитини в небезпечній ситуації, зокрема у випадку виявлення вибухових пристроїв. Цей проєкт наразі є дуже своєчасним і корисним, адже  він відкриває доступ до важливої інформації абсолютно для всіх громадян.

 

Науково-практичний семінар  

 

Науково-практичний семінар пройшов дуже продуктивно, сприяв обміну досвідом у галузі здійснення дистанційного навчання осіб з порушеннями слуху, спрямував освітян на пошуки нових дієвих ресурсів для реалізації освітнього процесу в умовах воєнного часу. 

 

Коментарі:

Залишити коментар