|
ХХІ Міжнародна науково-практична конференція
Автор: admin від 25-11-2021, 19:10
ХХІ Міжнародна науково-практична конференція 24-25 листопада 2021 року педагогічна спільнота Київського фахового коледжу прикладних наук взяла участь у ХХІ Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики». Традиційна конференція, яку вже 21 рік поспіль організовує Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна», вже вкотре об’єднала зусилля вчених, освітян, підприємців та громадських діячів для обговорення та розв'язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі. Розпочали роботу конференції з Пленарного засідання. Привітали учасників конференції організатори заходу та почесні гості, а саме: Ганна Давиденко – доктор педагогічних наук, професор, проректор з наукової та міжнародної діяльності Університету «Україна»; Петро Таланчук – доктор технічних наук, професор, Президент Університету «Україна»; Тетяна Баранцова – урядова уповноважена з прав людей з інвалідністю; Марія Мезенцева – народний депутат України, заступник голови Комітету, голова підкомітету з питань наближення законодавства України до законодавства ЄС Комітету ВРУ з питань інтеграції України до ЄС; Євген Чиглаков – директор Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю; заступниця директора Представництва Фонду ім. Фрідріха Емберта в Україні (Німеччина); Надзвичайні і Повноважні Посли Литовської Республіки в Україні, Республіки Пакистан та Нігерії. Далі у програмі конференції було обговорення актуальних питань сьогодення, зокрема таких:
Міжнародні експерти з Литви, США, Туреччини та Грузії презентували учасникам конференції свій досвід організації інклюзивного освітнього середовища, окреслили основні труднощі в роботі, які виникли через пандемію, поділилися інноваційними формами роботи, методами і прийомами подолання сучасних викликів. Українські експерти представили слухачам інформацію про кращі практики працевлаштування людей з інвалідністю, яку в подальшому буде використано для створення методичних рекомендацій щодо працевлаштування людей з інвалідністю. Основними спікерами на цьому етапі стали: Леся Петрівська – Уповноважена Київської міської ради з прав осіб з інвалідністю; Роман Пилипенко - державний експерт з питань реабілітації та зайнятості осіб з інвалідністю Міністерства соціальної політики України; представники Київського міського центру соціальних служб та Київського міського центру соціальної, професійної та трудової реабілітації; керівники обласних центрів зайнятості; лікарі, психологи, соціологи та засновники соціальних підприємств. У другий день конференції науковці зібралися для обговорення важливих питань інклюзивного освітнього середовища в окремих секціях. Під час цих засідань учасники конференції розглянули різні аспекти освітньої та соціальної інклюзії людей з інвалідністю; медичної, фізичної та спортивної реабілітації; правових та організаційних основ формування інклюзивного освітнього середовища; інформаційно-комунікаційних та інженерних технологій інклюзивного середовища тощо. Київський фаховий коледж прикладних наук, як і попередні роки, узяв найактивнішу участь у цій щорічній конференції. Протягом двох днів поспіль спільнота Коледжу слухала виступи українських та міжнародних експертів, переймала досвід закордонних колег та вивчала нові підходи до організації інклюзивного освітнього простору. Команда фахівців Київського фахового коледжу прикладних наук у складі директорки Ганни Щуцької, завідувачки відділення технологій Наталії Давиденко та перекладача-дактилолога Оксани Терещенко підготувала на конференцію тези доповіді на тему «Безбар’єрність освітнього процесу для осіб з порушеннями слуху в Київському фаховому коледжі прикладних наук». Наукову роботу буде опубліковано в збірнику тез, тож усі зацікавлені зможуть ознайомитися з її змістом, використати досвід фахівців Коледжу у своїй роботі. Конференція пройшла на високому організаційному та науковому рівні, сприяла згуртуванню українських та закордонних науковців задля вирішення важливих питань інклюзивного освітнього середовища.
Коментарі:Залишити коментар |