Підсумки міжнародної кампанії Global Money Week 2021

Автор: admin від 23-04-2021, 15:42

Підсумки міжнародної кампанії Global Money Week 2021

 

Педагогічний колектив і студенти Київського фахового коледжу прикладних наук отримали Подяку за активну участь у міжнародній кампанії з підвищення фінансової обізнаності дітей та молоді «Всесвітній тиждень грошей» (Global Money Week 2021)

 

 Кампанія  GMW 2021 проходила з 15 по 28 березня. Ключова тема цьогорічної кампанії – «Бережіть себе, бережіть свої гроші».

Національний банк України, як член Міжнародної мережі фінансової освіти при Організації економічного співробітництва та розвитку,  член міжнародної робочої групи Global Money Week, здійснював координацію кампанії на національному рівні. Партнерами Національного банку з організації заходів на честь Всесвітнього тижня грошей 2021 стали Міністерство освіти і науки України та Проєкт USAID «Трансформація фінансового сектору».

До проведення Всесвітнього тижня грошей 2021 в Україні долучилася 291 установа, серед них - 253 освітні заклади:

  • 120 закладів загальної середньої освіти;
  • 68 закладів вищої освіти;
  • 55 закладів фахової передвищої освіти;
  • 8 закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
  • 1 заклад дошкільної освіти;
  • 1 школа мистецтв.  

Підсумки міжнародної кампанії Global Money Week 2021

 

Заклади фахової передвищої освіти міста Києва представив тільки Київський фаховий коледж прикладних наук. У Коледжі з 16 по 18 березня пройшов цикл цікавих просвітницьких заходів, присвячений фінансовим знанням і навичкам. За активну участь у цій міжнародній кампанії та креативний підхід до організації  тематичних заходів Коледж і був нагороджений Подякою від організаторів.

Коментарі:

Залишити коментар