Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу

Автор: admin від 25-02-2021, 17:31

Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу 

 

 

24 та 25 лютого 2021 року студенти та викладачі  відділення бізнесу Київського фахового коледжу прикладних наук взяли участь в унікальній дводенній онлайн-конференції про тренди інтернет-маркетингу Digital Marketing Trends

 

Конференцію проводили найбільші та найуспішніші PR та Digital агенції Східної Європи, а спікерами  заходу були найавторитетніші CEO, які  розробляли стратегії  компаній Porcshe, Lenovo, Samsung, Axe, Rexona, Coca-cola, UFW, 1+1.

 Основними темами на конференції були такі:

  • тренди месенджер-маркетингу;
  • перспективи розвитку Telegram месенджера;
  • що важливо знати про Tik Tok в 2021 році для продажу і впізнаваності;
  • як рекламуватися в Instagram і Facebook в 2021;
  • практика запуску реклами на Youtube для бізнесу.

Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу

 

Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу

 

Серед спікерів були: Марія Сорокіна — Head of Content Marketing Group, Skyeng;  Володимир Галіка — Managing Partner NGN.agency; Андрій Шатирко - засновник Shatyrko Agency, підприємець, маркетолог, сертифікований фахівець в YouTube і відеореклами; Олександр Рись — амбасадор SendPulse, експерт в сфері direct маркетингу.

 

Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу

 

Студенти та викладачі Коледжу вивчають тренди інтернет-маркетингу

 

Учасниками заходу стали 17студентів та 3 викладачів Коледжу, які отримали надсучасний досвід у сфері інтернет-маркетингу та сертифікати учасників.

Коментарі:

Залишити коментар