|
Студенти та викладачі відділення бізнесу на онлайн-тренінгу
Автор: admin від 3-11-2020, 13:22
Студенти та викладачі відділення бізнесу на онлайн-тренінгу
2 листопада 2020 року студенти відділення бізнесу Київського фахового коледжу прикладних наук під керівництвом завідувачки відділення Анни Сокол та викладачів Оксани Міх і Олени Юрченко взяли участь в онлайн-тренінгу Media Boost 2.0: Креативи для соцмереж та реклами
Media Boost 2.0 — безкоштовний, наповнений актуальними темами та досвідченими тренерами інтенсив, який було організовано асоціацією Digital Communications Network у співпраці з America House Kyiv та за підтримки Посольства США в Україні. Метою тренінгу було навчити учасників створювати якісний контент, адаптувати його до вимог аудиторії та експериментувати з новими аплікаціями. Проєкт розрахований на журналістів, менеджерів, працівників сфери медіа та всіх, хто цікавиться новими форматами для контенту, стратегічними комунікаціями та технологіями для медіа.
Спікером проєкту був Влад Богуцький, CEO у B91 Targeting Agency та амбасадор сервісу Crello. Під час воркшопу експерт розповів учасникам про таке:
Загалом у тренінгу взяли участь 189 слухачів, більшість із яких склали підприємці, журналісти, SMM – маркетологи, менеджери українських компаній.
Учасниками від Коледжу стали студенти груп Мв-19 та М-2-20, які долучилися до Проєкту в рамках опанування навчальних дисциплін «Інтернет-комерція» та «Основи фінансової грамотності». Від знаних медіа-експертів студенти дізналися багато корисних фактів про пошуки і споживання інформації, стратегії поширення і монетизацію контенту, створення інтерактивних історій за допомогою нових додатків. В часи цифрової епохи отримані знання набувають особливої цінності та актуальності і, безсумнівно, сприятимуть особистому розвитку та професійній успішності молодих фахівців.
Коментарі:Залишити коментар |