Самоосвітні напрацювання викладачів циклової комісії соціальної комунікації

Автор: admin від 4-06-2020, 20:12

Самоосвітні напрацювання викладачів
циклової комісії соціальної комунікації

 

    Переведення навчального процесу в дистанційний режим спонукав усіх освітян швидко перелаштовуватися на нові форми роботи. Особливого підходу цей процес вимагав від викладачів, які працюють зі студентами з особливими освітніми потребами та здійснюють роботу соціально-педагогічного напрямку. До переліку завдань цих співробітників входило не тільки опанування дистанційних форм роботи й адаптування навчальних матеріалів, але й допомога студентству в подоланні психологічного дискомфорту, підвищення мотивації до навчання, втілення інтегрованої складової навчального процесу, уміння застосувати широкий спектр дидактичного й технічного забезпечення у віддаленому режимі.  

   Викладачі ЦК соціальної комунікації в пошуках нових методичних знахідок і концепцій,  сучасних компетенцій, які допомогли б ефективно вирішити ці педагогічні завдання, вже вкотре звернулися до самоосвітніх інтернет-ресурсів. Протягом квітня було опановано такі онлайн-курси та вебінари від освітнього проєкту «На Урок» та платформи Prometheus:

  • Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти;
  • Захист прав людей з інвалідністю;
  • Соціологія та соціальні дослідження: що, як, навіщо;
  • Створення інклюзивного середовища в закладі освіти;
  • Онлайн-тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання;
  • Особливості дистанційного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

   Тематичне наповнення цих курсів було надзвичайно широким і зосереджувалося на таких питаннях: значення, ідеї та способи організації інклюзивного освітнього середовища в навчальному закладі, механізми захисту прав людей з інвалідністю, діагностика,  протидія, профілактика та попередження булінгу в закладах освіти.

Коментарі:

Залишити коментар