|
У Київському фаховому коледжі прикладних наук посилено роботу Психологічної служби
Автор: admin від 18-05-2020, 22:52
У Київському фаховому коледжі прикладних наук посилено роботу Психологічної служби
Перехід Коледжу на дистанційний режим роботи викликав певний дискомфорт і стурбованість учасників освітнього процесу та їхніх родичів. У деяких випадках карантин спрацював як тригер психологічних проблем особистості, родини, групи. Саме тому в період карантину в Київському фаховому коледжі прикладних наук було посилено роботу Психологічної служби. Від початку обмежень у Коледжі розпочав роботу онлайн-кабінет практичного психолога Ганни Непрель, куди студенти, батьки та викладачі могли зареєструватися на консультацію. З метою підтримки студентської мотивації, допомоги у самовизначенні з планами і перспективами на майбутнє, практичним психологом Коледжу в режимі Skype-конференцій було організовано серію мотивуючих вебінарів з елементами тренінгу «Карантин не змінить мою мрію».
Для вирішення негайних питань та синхронних консультацій для спільноти Коледжу було створено Telegram-чат Психологічної служби. Психологічний сервіс дає змогу отримати кваліфіковані відповіді й структуровані рекомендації щодо важливих питань сьогодення, усвідомити, що ніхто не залишається сам на сам зі своїми переживаннями, що не існує проблем, які не можна вирішити!
Коментарі:Залишити коментар |