Карантинні хроніки самоосвіти

Автор: admin від 9-05-2020, 00:48

Карантинні хроніки самоосвіти

 

Викладач вищої категорії Київського фахового коледжу прикладних наук Олена Юрченко продовжує поповнювати самоосвітні надбання     

 

     У зв’язку з бурхливими процесами інформатизації суспільства  відбуваються докорінні зміни в образі сучасного педагога. Актуальні інформаційні джерела й опитування свідчать про те, що наразі основними навичками педагога є  володіння інструментами ІТ, здатність до гейміфікації освітнього процесу, міждисциплінарність у викладанні тощо. Викладач як лідер освітнього процесу, повинен бути ефективним організатором, фасилітатором, модератором і помічником здобувача освіти. Окрім того, педагог має безпроблемно налагоджувати емоційний контакт з дитиною, бути самим трошки учнем - живим, емоційним і допитливим.

   Названа модель сучасного педагога передбачає глобальну роботу над собою, безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення професійної компетентності. Першими помічниками на цьому шляху стають різні онлайн-ресурси, освітні фестивалі, досвід визнаних професіоналів своєї справи.

    Викладач відділення бізнесу Олена Юрченко є найактивнішою користувачкою   різноманітних освітніх онлайнових джерел, постійною учасницею науково-методичних воркшопів. Цього разу до попередніх самоосвітніх надбань додалася участь у таких вебінарах:

  • «Премія Global Teacher Prize Ukraine: як вирости з учителя однієї школи до рушія освітніх змін цілої країни», ГС «Освіторія»;
  • «Медіаграмотність та інструменти перевірки інформації: текст, фото, відео», OpenSchool;
  • «Інструменти для вирішення конфліктів: важливі навички для освітян», OpenSchool;
  • «Проектний менеджмент як невід’ємна складова сучасної освіти», OpenSchool;
  • «Наука та освіта. Дружні стосунки», КПНЗ  «Київська мала академія наук учнівської молоді»;
  • «Підвищуємо кваліфікацію онлайн», Цифрове видавництво MCFR.
  • Карантинні хроніки самоосвіти

     

    Карантинні хроніки самоосвіти

     

    Карантинні хроніки самоосвіти

     

    Карантинні хроніки самоосвіти

     

        Визнані фахівці розповіли на цих освітянських зустрічах про таке: методику проведення занять з WOW-ефектом, способи аналізу інформації  й перевірки  достовірності контенту у форматі тексту, фото, відео, базові інструменти з медіації, особливості психологічної поведінки в конфлікті, шляхи застосування проєктного підходу в умовах сучасної освіти.

 

 

Карантинні хроніки самоосвіти

 

 

 

          Протягом квітня Олена Юрченко взяла також участь в онлайн-семінарі «Мотивація учнів різного віку до активної діяльності в умовах дистанційного навчання» від ГО «За якісну освіту», прослухала курси: «Вирішую конфлікти та будую мир навколо себе» від ГО «Ла Страда-Україна», «Мистецтво викладання» від проєкту Освітній Хаб м.Києва.

 

 

Карантинні хроніки самоосвіти

 

 

 

Карантинні хроніки самоосвіти

 

 

 

Карантинні хроніки самоосвіти

 

 

 

       Під час семінарів тренери та експерти у сфері освіти розповіли про особливості вікової психології учнів віком від 5+ до 60+ років, традиційні й небанальні шляхи мотивації навчальної діяльності в онлайн- і офлайн-середовищі, нову парадигму процесу викладання відповідно до сучасних вимог суспільства та концепції Нової Української Школи.

       Щиро вітаємо Олену Юрченко з новими надбаннями! Дякуємо за безперервний процес самовдосконалення та  прагнення зробити викладацьку діяльність не просто професією, а справжнім мистецтвом! 

Коментарі:

Залишити коментар