Реалії і перспективи інклюзивного освітнього середовища

Автор: admin від 26-11-2019, 09:57

Реалії і перспективи інклюзивного освітнього середовища

 

20-21 листопада велика делегація ККЛП на чолі з директором Ганною Щуцькою взяла участь у ХІХ Міжнародній науково-практичній конференції «Інклюзивне освітнє середовище: проблеми, перспективи та кращі практики»

 

    Участь у конференції вже стає традиційною для нашого навчального закладу. Цьогоріч до неї долучилися Наталія Чорногор, завідувач технологічним відділенням, Світлана Сиротенко, голова циклової комісії технологій легкої промисловості, перекладачі жестової мови – Оксана Терещенко, Ірина Сколотова, Наталія Яцола, Лілія Глиняна, Ілона Соцька, Ірина Дудник, Наталія Городня.

 

Реалії і перспективи інклюзивного освітнього середовища

   

   Конференція проходила у ВНЗ «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна». Відкривали Конференцію Президент Університету «Україна» Петро Таланчук, Народний депутат України від фракції «Слуга народу» Микола Галушко, виконавчий директор ВГО «Національна асамблея людей з інвалідністю України» Наталія Скрипка.

    Основною метою конференції  було інтегрувати зусилля учених, освітян, підприємців, промисловців та громадських діячів для обговорення та розв’язання широкого кола проблем навчання та виховання людей в інклюзивному освітньому середовищі.

    Під час зустрічі обговорювалися питання про інклюзивне освітнє середовище нової української школи, проблеми працевлаштування людей з інвалідністю, правові та організаційні засади формування та розвитку інклюзивного освітнього середовища.

 

Реалії і перспективи інклюзивного освітнього середовища

 

    Важливим напрямом конференції було вивчення міжнародного досвіду на питання інклюзії в освіті. Поділитися своїми здобутками у цій сфері  приїхали освітяни з Литви: Liuda Radzevičienė, Lina Miliūnienė; Польщі - Krystyna Adaśko, Jan Bromski; Узбекистану - Лола Мумінова. Учасники зосередилися на порівнянні інклюзії за кордоном і в Україні, а також виявленні тих напрацювань іноземних країн, які  можна і треба використати в Україні.

  Досвід нашого навчального закладу щодо інклюзії в освіті директор Коледжу Ганна Щуцька та перекладач-дактилолог Оксана Терещенко узагальнили в науковій статті «Інноваційна модель навчального процесу для студентів з порушеннями слуху в Київському коледжі легкої промисловості». 
   Більше інформації за посиланням 
http://vo.ukraine.edu.ua

 

Реалії і перспективи інклюзивного освітнього середовища

 

Коментарі:

Залишити коментар